2013年6月27日

求愛大作戰 vivien

求愛大作戰 vivien

o尋晚《求愛大作戰》中金句「No...Not this way,Crazy!The other way!」呢句嘢係由富二代Justin所講。話說o尋晚個集《求愛》4盛男4盛女去咗印尼龍目島展開海外之旅。

求愛大作戰 vivien

其中一pair係Justin孖住Vivien,話說佢o地去到一個checkpoint,要睇o的好高o既o野,咁點?Vivien就好叻咁諗到係用騎膊馬!不過個騎法就真係新穎,要Justin跪低,面對面俾Vivian「上馬」。即係話,Vivieno既「敏感部位」,會對正Justin塊面。事後Justin都忍唔住話:「有無搞錯呀,邊有人咁樣騎膊馬o架。」呢o的,大家o尋晚已經知道晒啦。


之不過咁喎,其實呢,每晚《求愛》之後,o係YouTube都有個After show檢討賽果,就係成班《求愛》仔仔同囡囡圍埋一齊、o係webcam前同網民交流交流。不過每集都成個鐘咁長,只係見成班人o係mon前嘈嘈閉,真係無咩心機睇。o尋晚成班仔當然有「檢討」Justin同Vivien呢單騎尼「上馬」事件啦。幾乎貞操不保o既Justin話:「邊個會咁樣做?諗都諗到啦!o個時幾嬲呀!」

至於置身事外o既Rocky就係到講風涼話,如果after show呢條片有5000個view,就會重演事件!!!唔係丫嘛,咁重口味?Justin就話:「做o左和尚,咩o野海鮮咩o野肉都唔想食喇。」

睇嚟Justin對Vivien一o的都唔心動!Vivien,死心吧啦,仲講到當人o地係老公咁,係咪應該慳d呢?

標籤